موسسه آموزش عالی
  • برگزاری کارگاه آباکوس مقدماتی

  • 1398/09/11

این کارگاه با توجه به شرایط و نیاز دانشجویان ارشد به فراگیری نرم افزار ها جهت ارتقاع سطح علمی و انجام پایان نامه، تصمیم به برگزاری این کارگاه گرفته شده است.

1075.jpg


آباکوس یک نرم افزار تحلیلی بسیارقوی در زمینه های کاربردی مخلف می باشد. نرم افزار آباکوس در لیست نیازمندی های آموزشی مهندسین عمران و مکانیک قرار دارد که محیط نرم افزاری کاملا متفاوتی با سایر نرم افزارها دارد. از طرفی برای انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی بسیار مورد استفاده دانشجویان و مهندسین است.
مخصوصا دانشجویان ارشد سازه و مکانیک بسیار از نرم افزار آباکوس استفاده می کنند. من جمله برای پایان نامه های دانشجویان این رشته ها، نرم افزار آباکوس از اهمیت فراوانی برخوردار است.
نرم افزار آباکوسAbaqusیکی از انواع نرم افزار هایی است که از تکنیک المان محدود برای حل مسایل مکانیک جامدات استفاده میکند. این نرم افزار هم در پروژه های صنعتی و هم در پژوهش های دانشگاهی به وفور مورد استفاده قرار میگیرد. نکته قابل توجه، قدرت بالای این نرم افزار در انجام تحلیل های غیرخطی نظیر تحلیل اسیب و تماس است. لذا در این گارکاه سعی بر آن است که در گام اول فراگیران را با محیط و کاربرد این نرم افزارآشنا نموده و سپس دوره آموزشی تکمیلی برگزار گردد.

تعداد بازدید: 21      ساعت: 00:46:52