موسسه آموزش عالی
  • اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400

  • 1400/03/12

دانشجوی گرامی؛با سلام، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت و تشکر از همراهی شما در برگزاری کلاسها به صورت آموزش مجازی، درخصوص امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 موارد زیر به استحضار می رسد.

1094.jpg


            با سلام، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت و تشکر از همراهی شما در برگزاری کلاسها به صورت آموزش مجازی، درخصوص امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 موارد زیر به استحضار می رسد.
1- امتحانات پایانی در تمام مقاطع تحصیلی، طبق تقویم آموزشی و برنامه زمانبندی برای هردرس به شیوه غیرحضوری از طریق سامانه آزمون برخط موسسه جهاد دانشگاهی در بازه زمانی 1 تیرماه لغایت 16 تیرماه 1400 برگزارمی شود.
2- باتوجه به احتمال تغییر ساعت برخی از امتحانات ( در طول ترم و نسبت به زمان انتخاب واحد)،لازم است دانشجویان عزیز قبل از شروع امتحانات پایانی، آخرین تغییرات برنامه زمانبندی امتحانات را مشاهده و طبق آن در آزمون پایانی شرکت نمایند.
3- ضروری است دانشجویان محترم برای روزهای امتحان تمهیدات لازم را برای دسترسی به اینترنت مطمئن و پایدار و نیز امکان استفاده از لپ تاپ و گوشی تلفن همراه با شارژ کامل و پاور بانک  ( برای استفاده در صورت قطعی برق) را درنظرداشته باشند.
4- عدم حضور دانشجو در زمان امتحان به منزله غیبت در جلسه امتحان می باشد.
5- عدم پاسخ دهی به سوالات در زمان تعیین شده ،به منزله تحویل پاسخ نامه سفید می باشد.
6- در نیمسال جاری ، مشروطی دانشجو لحاظ خواهد شد و درس/ دروس نمره دار قابل حذف نمی باشد.
7-مشاهده روز و ساعت امتحانات پایان ترم دانشجو و صدور مجوز شرکت در آزمون پایانی ، منوط به انجام تسویه حساب مالی دانشجو در نیمسال جاری بوده، حداکثر تاپایان 20 خرداد ماه می باشد.
8-راهنمای دانشجویان برای آزمون های برخط ، از طریق پرتال موسسه به آدرس www.jdku.ac.ir قابل مشاهده و دانلود می باشد.
9- برای ورود به سامانه آزمون از طریق http://exam.jde.ir/  و وضعیت ورود به سامانه  آزمون اقدام کنید.
🔴 نام کاربری: شماره دانشجویی🔴 رمز عبور: اعداد ۱۲۳۴۵۶
     درصورت وجود هرگونه ابهام و سوال با شماره های زیر تماس گرفته شود.
- در زمینه مشکلات فنی و نرم افزاری سامانه برخط با شماره 657 -31031-083 و در زمینه مسائل مالی با شماره 605-31031-083 تماس بگیرید.
10- مجدداً  توصیه می شود دانشجویان محترم ، سوالات و مسائل خود را قبل از شروع امتحانات، طرح و پیگیری نمایند تادرایام امتحانات با مشکل مواجه نشوند.
 
 

تعداد بازدید: 30      ساعت: 01:01:47