موسسه آموزش عالی
  • پیام تبریک رییس مؤسسه به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی نو

  • 1400/06/30

دانشجویان، اساتید و همکاران عزیر جهادی در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه!پس از تقدیم سلام و آرزوی تندرستی برای شما خوبان، فرارسیدن ماه مهر، ماه بهار دانش را شادباش می گویم. دانشجویان نو ورود! دانش آموزان دیروز، دانشجویان امروز و کارآفرینان فردا! مقدمتان گلباران باد. ورودتان را به دانشگاه مبارک باد می گویم. خوشحالم که شما عزیزان هم به جمع هم دانشگاهیانم پیوسته اید و در ادامه این راه مقدس همراه و همدل گشته ایم.

1097.jpg


دانشجویان، اساتید و همکاران عزیر جهادی در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه!
پس از تقدیم سلام و آرزوی تندرستی برای شما خوبان، فرارسیدن ماه مهر، ماه بهار دانش را شادباش می گویم. دانشجویان نو ورود! دانش آموزان دیروز، دانشجویان امروز و کارآفرینان فردا! مقدمتان گلباران باد. ورودتان را به دانشگاه مبارک باد می گویم. خوشحالم که شما عزیزان هم به جمع هم دانشگاهیانم پیوسته اید و در ادامه این راه مقدس همراه و همدل گشته ایم.
هر چند از دیرباز ماه مهر، آغاز بهار دانش در دانشگاه بوده است. اما این سال دانشگاه و دانشجویان و بویژه دانشجویان نو ورود آیین مهر را با اندکی تأخیر و شاید در آبان و از راه دور جشن می گیرند. اما به نمایندگی از مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه ورودتان را به خانه خودتان خیر مقدم می گویم.
دانشگاه ما، تنها یک دانشگاه نیست بلکه یک مؤسسه مهارتی اشتغال است. ما ایمان داریم دانشجو باید کارآفرین تربیت شود و این وظیفه بر عهده دانشگاه و اساتید دانشگاه است. اشتغال دانش آموختگان را  اصلی ترین برنامه عملیاتی در برنامه‎‌های توسعه این موسسه می دانیم و به عنوان رسالت دانشگاهی خود علاوه بر افزایش کیفیت آموزش، پژوهش و ارتقا سطح کیفی پایان نامه های کارشناسی ارشد، در قالب شبکه برنامه های منسجم پژوهشی، توانمند سازی و مهارت افزایی کسب و کار را نیز هدف گذاری نموده ایم. آرزومندم شما نیز با انگیزه‌ والای دانش طلبی، بتوانید گام های موثری در جهت رشد علمی سازنده خود و ارتقای سطح علمی کشور عزیزمان ایران و حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن بردارید.
هر چند در روزهای متفاوت و پر اضطراب در پی همه گیری بیماری منحوس کرونا به سر می بریم اما حضورتان در دانشگاه را سرآغاز مسیری پر امید و سرشار از تلاش و انگیزه در دانش پژوهی و مهارت اندوزی و اثرگذاری اجتماعی می دانم. 
استادان گران مایه و کارکنان دلسوز این خانواده همه در تلاشند تا راه افتخار و سربلندی را برای شما هموارتر و دست یافتنی‌ترکنند. شما نیز در این جمع دوست داشتنی، پشتکار و تلاشتان را برای ساختن آینده ای روشن به عمل برسانید. 
از پروردگار سبحان برای شما خوبان، تندرستی و شادکامی و آینده ای درخشان و برای همکاران عزیز جهادی ام در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه سربلندی و توفیق خدمت صادقانه آرزومندم.
 
 
 دکتر خلیل جلیلی
رئیس مؤسسه
 

تعداد بازدید: 43      ساعت: 23:59:42