موسسه آموزش عالی
  • جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه

  • 1400/10/05

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای دومین سال متوالی در روز 29 آذر ماه 1400 درسالن علامه طباطبایی موسسه برگزار شد. این جشنواره با حضور شرکت کنندگان بخش اساتید و دانشجویی جشنواره، ریاست و معاونین محترم موسسه، شورای پژوهشی موسسه و جمعی از اعضای هیات علمی سازمان برگزار گردید.

1101.jpg


همزمان با هفته پژوهش و فناوری، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای دومین سال متوالی در روز 29 آذر ماه 1400 درسالن  علامه طباطبایی موسسه برگزار شد. این جشنواره با حضور شرکت کنندگان بخش اساتید و دانشجویی جشنواره، ریاست و معاونین محترم موسسه، شورای پژوهشی موسسه و جمعی از اعضای هیات علمی سازمان برگزار گردید.
 دکتر خلیل جلیلی، ریاست محترم موسسه  در ابتدای مراسم ضمن تشریح حمایت های موسسه از اجرای برنامه های پژوهشی، خاطر نشان کردند« موسسه آموزش عالی با برنامه های حمایتی و تشویقی در راستای ترغیب پژوهشگران و محقیقین به انجام پژوهش های کاربردی تلاش دارد بخشی از نیاز های استان در این زمینه را پوشش دهد».در ادامه مراسم دکتر فاطمه نوری، معاونت محترم پژوهش و فناوری موسسه، به تشریح برنامه های پژوهشی و کارآفرینی موسسه پرداختند و  مهمترین دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری موسسه را معرفی نمودند. در پایان از آقای دکتر میلاد مرادی بیستونی به عنوان برگزیده بخش اساتید، سرکار خانم فرشته کرمی، به عنوان برگزیده بخش دانشجویی و آقای دکتر مهدی ایزد پناه به عنوان استاد راهنمای برتر در هدایت پایان نامه های دانشجویان تقدیر شد.
 
برگزیده بخش اساتید جناب آقای دکتر میلاد مرادی بیستونی از اساتید گروه مهندسی معماری
 
 
پژوهشگر برتر بخش دانشجوی سرکار خانم مهندس فرشته کرمی گروه مهندسی عمران
 
 
استاد تلاشگر جناب آقای دکتر مهدی ایزد پناه گروه مهندسی عمران
 
 

تعداد بازدید: 36      ساعت: 23:35:07