موسسه آموزش عالی
  • تبریک سال نو رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانگشاهی کرمانشاه

  • 1401/01/14

سال نو و عید باستانی و فرخنده نوروز را به اساتید گرانقدر، دانشجویان گرامی و همکاران عزیز و جهادی خودم در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تبریک عرض می کنم. امیدورام نخستین سال از قرن جدید سالی پربرکت و سرشار از طراوت و تندرستی، آرامش، موفقیت و روزها و ساعات خوش و خاطره‌انگیز باشد.

1104.jpg


سال نو و عید باستانی و فرخنده نوروز را به اساتید گرانقدر، دانشجویان گرامی و همکاران عزیز و جهادی خودم در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تبریک عرض می کنم. امیدورام نخستین سال از قرن جدید سالی پربرکت و سرشار از طراوت و تندرستی، آرامش، موفقیت و روزها و ساعات خوش و خاطره‌انگیز باشد.
نخستین روز از تقویم رسمی دانشگاهی در این سال مزین و مبارک گردیده است با آغاز ماه میهمانی خدا، ماه پر برکت و مبارک رمضان. امیدوارم لطف خداوند شامل همه ما و شما گردد که بتوانیم از برکات و نعمت‌های فراوان این ماه بهره مند گردیم و همدیگر را از دعای خیر محروم نکنیم.
بعلاوه اولین روز از شروع تقویم آموزشی در سال جدید مقارن شده است با از سرگیری آموزش حضوری و شروع کلاس های درسی و دیدار با اساتید و دانشجویان در کلاس های آموزشی دانشگاه. این همزمانی را هم به فال نیک می گیریم و امیدوارم با عنایات ويژه امام زمان (عج) بیماری منحوس کرونا نیز ریشه کن شده و بتوانیم در کنار هم و بدون هرگونه دغدغه ای ایام خوش تحصیل را سپری نماییم و خاطرات زیبایی در تقویم زندگی همه ما ثبت گردد ان شاءالله.
عزیزان! سال 1401 سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته است. این عنوان تنها یک شعار سال نیست یک فرمان است که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صادر گردیده و بی تردید نقش ما و شما دانشگاهیان عزیز در تحقق اهداف این فرمان بسیار پررنگ و قابل توجه است. سطوح آمادگی فناوری از ایده تا تولید انبوه در 9 گام بنیادی توسط وزرات علوم، تحقیقات و فناوری برنامه ریزی گردیده است و 4 سطح اول یعنی ایده، طرح، امکان سنجی و نمونه آزمایشگاهی توسط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی محقق خواهد شد. خداوند بزرگ را شاکریم که توفیقی به همکاران عزیز ما در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه عنایت نمود که در سال 1400 الگوی پیشرو و مترقی "توانمند سازی کارآفرینی و اشتغال دانشجویان" را طراحی و مصوب نماییم و خوشحالیم که این الگو همان برنامه اجرایی و عملیاتی ما در تحقق فرمان سال و برای ایفای نقش و رسالت مؤسسه در راستای اشتغال دانشجویان عزیز خواهد بود. حسن همجواری مؤسسه با پارک علم و فناوری، برج فناوری استان و همه ساختارهای فناورانه و دانش بنیان در استان فرصت بی نظیری است که برای مؤسسه به وجود آمده است که یک گام بنیادین برای کارآفرینی و اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان برداشته شود. امیدواریم و انتظار داریم که دانشجویان از این فرصت بی‌نظیر در مؤسسه بهره‌مند گردند و اساتید بزرگوار هم چارچوب این الگوی مترقی توانمند سازی را که حاصل تلاش بی‌وقفه اساتید، مدیران گروه، معاونین محترم مؤسسه بوده و مورد حمایت و هدایت ریاست محترم جهاد دانشگاهی کرمانشاه و نیز ریاست محترم جهاد دانشگاهی کشور و رئیس هیئت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه است را برای دانشجویان تشریح نمایند و با نظرات ارزشمند خود ما را در این مسئولیت خطیر و ارزشمند یاری کنند.
  در پایان ضمن آرزوی سعادت و بهروزی برای شما خوبان؛ امیدوارم که تقدیر همه ما در این سال به گونه‌ای رقم بخورد که در پایان سال به گذشته خود افتخار کنیم.
خلیل جلیلی
رئیس مؤسسه

تعداد بازدید: 30      ساعت: 23:49:51