موسسه آموزش عالی
  • رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه: دشمن با جنگ روانی تمام عیار به میدان آمده/ انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت کشور است

  • 1402/12/08 09:22:42

رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به جنگ روانی تمام عیار دشمنان علیه انتخابات پیش رو گفت: تنها با حضور پرشور در انتخابات می توان دشمنان را مایوس کرده و امنیت و اقتدار کشور را تضمین کنیم.

F20240227092203656107-65dc6617f3bda-photo-2024-02-26-13-50-28.jpg

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه شاهرضایی با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس گفت: بر اساس قانون اساسی، مجلس ریل گذار آینده کشور است و حل مشکلات کشور از طریق قانونگذاری مناسب و حضور مدبرانه مجلس در امورات کشور امکان پذیر است.
وی افزود: بنابراین اگر بخواهیم از مشکلات عبور کنیم و آینده بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم باید مجلس قوی و توانمند داشته باشیم و این امر محقق نمی شود جز از طریق شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح.
شاهرضایی تصریح کرد: بدون شک یکی از اصلی ترین میدان های حضور برای نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور انتخابات است که ثابت میکند نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است.
این مسئول با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات این دوره گفت: کشور در حالی در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته که دشمن تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی تمام عیار برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما به لطف الهی و با هوشمندی ملت عزیز ایران این بار نیز این حربه ها با شکست روبرو شده و مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات بازهم دشمانان این آب و خاک را مایوس خواهند کرد.
رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: مردم این بار هم با شرکت در انتخابات نقش مهمی در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد و با این کار زمینه را برای نمایش اقتدار ملی و کارآمد سازی سازمان ها و نهادها برای تحقق اهداف کشور فراهم میکنند، زیرا مردم به خوبی میدانند که شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک فریضه و وظیفه دینی است، یک وظیفه ملی و اجتماعی هم محسوب می شود.
شاهرضایی در پایان تاکید کرد: شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب نمایندگان مومن، انقلابی، آگاه، متخصص و متعهد ضمن کمک به حل مشکلات کشور، تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار همه جانبه کشور در برابر توطئه ها و دسیسه های اجانب خواهد بود.

تعداد بازدید: 86      ساعت: 01:00:59