موسسه آموزش عالی
 
معرفی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه

بسمه تعالی

 

 

موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در سال 1384 با اخذ موافقت قطعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات نظام آموزشی، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان راه اندازی شده است.

این موسسه آموزشی پیشگامی در مسیر تحقق اهداف دانشگاه نسل چهارم را اولویت کار خود قرار داده و با برنامه ریزی صورت گرفته در مسیر اشتغالزایی دانشجویان حرکت می کند.

پذیرش دانشجو در 28 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

این موسسه دارای 18 رشته در مقطع کارشناسی، هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد.

رشته های کارشناسی این موسسه عبارتند از مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی نقشه برداری، حقوق، معماری داخلی، مهندسی شهرسازی، مهندسی شیمی، مهندسی صنعتی، مدیریت کسب و کار، مهندسی معماری ، آموزش زبان انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی، جغرافیا ، مهندسی خط و سازه های ریلی و حسابداری می باشد.

رشته های تحصیلی این موسسه در مقطع کارشناسی ناپیوسته هم عبارتند از: مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار، مهندسی حرفه ای معماری، تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر.

این موسسه همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی معماری، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، علوم ومهندسی باغبانی گرایش گیاهان دارویی، مهندسی برق ،مهندسی عمران سازه، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی صنایع سیتم های تولید و خدمات دانشجو پذیرش می کند.


کمترین میزان شهریه در میان مراکز دانشگاهی

شهریه یکی از اولویت های هر دانشجو برای تحصیل  در دانشگاه های مختلف کشور است، موسسه آموزش عالی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با توجه به حمایت های صورت گرفته از سوی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در تامین بخشی از هزینه‌ها، شهریه خود را برای دانشجویان تعدیل کرده طوری که کمترین میزان شهریه در میان مراکز آموزشی استان را داراست.

شهریه تحصیل در این موسسه در مقطع کارشناسی در رشته های فنی مهندسی هفت میلیون تومان و برای سایر رشته ها پنج میلیون تومان می باشد.

همجواری با پارک علم و فناوری کرمانشاه

موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه تنها مرکز آموزشی است که همجوار پارک علم و فناوری است و دانشجویان می توانند در دوران تحصیل با ساختارهای فناورانه در پارک آشنا شده و در قالب استارتاپ های دانشجویی در پارک علم و فناوری مشغول فعالیت شوند.

دسترسی آسان به لحاظ موقعیت مکانی

موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی در مرکز کلانشهر کرمانشاه واقع شده و همین امر دسترسی آسان دانشجویان به این مرکز را فراهم کرده است.

 

مدرک معتبر وزارت علوم و قابل ترجمه

موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی زیرمجموعه وزارت علوم بوده و دارای مجوز از این وزارت است، بنابراین مدرک تحصیلی این موسسه معتبر و مورد تایید وزارت علوم می باشد، همچنین مدرک این موسسه قابل ترجمه می باشد.

علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه به آدرس www.jdku.ac.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تماس 31031-083 داخلی 600 تماس بگیرند.