موسسه آموزش عالی
  • دعوت رییس موسسه از دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

  • 1401/02/08

روز جهانی قدس، یادگار مبارک و جاودان امام خمینی (ره)، نماد اتحاد مسلمانان دنیا و حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین است. روز قدس روز مقاومت و روز یادآوری آزادی‌خواهی همه آزادی‌خواهان جهان است که فریاد حمایت از کودکان و زنان و جوانان فلسطینی در جای جای کره خاکی را به گوش جهانیان برسانند. روز قدس، روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و حامیان منطقه ای و غربی آنهاست که ان‌شاءالله با همدلی و یکپارچگی امت اسلامی، آزادی قدس محقق خواهد شد....

1105.jpg


"باسمه تعالی"
من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم.  امام خمینی (ره)
روز جهانی قدس، یادگار مبارک و جاودان امام خمینی (ره)، نماد اتحاد مسلمانان دنیا و حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین است. روز قدس روز مقاومت و روز یادآوری آزادی‌خواهی همه آزادی‌خواهان جهان است که فریاد حمایت از کودکان و زنان و جوانان فلسطینی در جای جای کره خاکی را به گوش جهانیان برسانند. روز قدس، روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و حامیان منطقه ای و غربی آنهاست که ان‌شاءالله با همدلی و یکپارچگی امت اسلامی، آزادی قدس محقق خواهد شد.
اینجانب با گرامیداشت روز جهانی قدس، یاد و خاطره همه شهدای اسلام و بويژه سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، از جامعه دانشگاهی، اساتید بزرگوار، دانشجویان فرهیخته و جهادگران مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه دعوت می نمایم که در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه 1401 و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور پرشور و گسترده خود در مسیر حرکت و راهپیمایی از مسجد حضرت آیت الله بروجردی به سمت مسجد جامع، وفاداری به آرمان‌های امام راحل و انقلاب و حمایت همیشگی خود را از ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذاریم.
ثواب حضور در راهپیمایی روز قدس را به روح امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب هدیه نموده و به فرموده آن مرجع بزرگ دعا می کنیم که خداوند ان شاء اللَّه ما را موفق كند به اينكه يك روزى برويم و در قدس نماز بخوانيم.
خلیل جلیلی
رییس مؤسسه
 

تعداد بازدید: 44      ساعت: 07:21:15